maanantai 11. huhtikuuta 2011

Aisurina

Perustin tämän blogin jotta saisin kanavan johon purkaa tuntemuksiani aina kun siltä tuntuu. Avovaimoni ei tiedä tästä mitään ja aijon myös pitää asian näin. Hän on luonteeltaan hyvin hallitseva eikä hyväksy sitä että puhun asiasta tai kerron siitä ulkopuolisille. Haluan kuitenkin välillä jaa tuntojani joten anonyymi, salainen blogi tuntui parhaalta vaihtoehdolta.

Kuinka minusta tuli aisankannattaja

Meillä homma alkoi n. 2v sitten. Tällöin avovaimoni ehdotti minulle, että ottaisimme joskus piristykseksi mukaan kolmannen miehen seksileikkeihimme. Olin alkuu hieman varautunut, mutta en suoralta kädeltä kieltänytkään.

Yhtenä iltapäivänä sainkin tekstiviestin jossa Mari kertoi löytäneensä juuri sopivan miehen ja kutsuneensa hänet meille jo samana iltana "juuri niin kuin sovimme", kuten hän asian ilmaisi. Alkuun tunsin itseni vihaiseksi, mutta mietittyäni asiaa hieman lisää, alkoi tilanne jossakin määrin kiihottamaan. Ilta koitti, mies tuli ja meni ja me jäimme kotiin miettimään asiaa. Itse olin tavallaan tyytyväinen, että kokeilimme, mutta en omasta mielestäni saanut juuri mitään tapahtuneesta irti. Tilanne oli kaikin puolin hieman hankala ja en oikeen osannut heittäytyä tilanteeseen.

Vain viikkoa myöhemmin Mari ehdotti, josko hän hankkisi uuden miehen, mutta tällä kertaa minä toimisin vain katselijana. Olen jotenkin tottunut, että Marille ei sanota ei, joten annoin asialle hiljaisen hyväksynnän. Katsellessani heidän seksin harrastamista olin kiimaisempi kuin koskaan ja runkkailin koko tapauksen ajan ja lopulta lennätin lastin makuuhuoneemme lattialle. Ilmeisesti myös Mari oli tyytyväinen uuteen tilanteeseen, koska tätä harrastimme jokusen kuukauden useamman kerran.

Jouduin sitten lähtemään työkomennukselle ulkomaille ja olin poissa kuukauden päivät. Ennen lähtöä Mari kysyi josko hän saisi hankkia täksi ajaksi itselleen miehen sillä ehdolla, että hän aina soittaisi ja kertoisi kaiken tapahtuneen yksityiskohtaisesti. Suostuin tähäkin. Työkomennus oli ja meni, mutta vieraita miehiä jatkoi vain käymistä ja jossakin vaiheessa tajusin, että minut oli jätetty turhana pois makuuhuone leikeistä. Minusta oli siis tehty aisankannattaja.

Nykytilanne

Nykyään Mari nai ketä haluaa ja milloin haluaa. Hänellä on mies makuuhuoneessamme lähes viikottain, joskus useamminkin. Hän on hankkinut iselleen kolme semi vakipanijaa ja näiden lisäksi pyörittää satunnaisia panoja. Useimmiten hän etsii seuraa baareista ja työympäristöstään, ilmoittaa minulle tekstiviestillä, että vietän yöni työhuoneessa , koska hän panee jälleen uutta miestä sängyssämme.
Minä nöyränä aisurina tottelen, kuuntelen ja runkkailen.

Ei kommentteja: